3 Ağustos 2013 Cumartesi

Makyaj Çantam


3. Yazımla tekrardan karşınızdayım:) 
Bugün size çantamdan ayırmadıklarımı tanıtacağim. Genelde evden makyaj yapıp çıkan biriyim ve gün içinde tekrar yapmıyacağım ürünleri yanımda taşımıyorum sadece olurda tazelemek istersem diye yanımda işte bu ürünleri bulunduruyorum ;

1-Max Factor second skin fondoten
kapatıcılıgı çok iyi olan bir ürün değil bana göre aslında çogu zaman yüzümün tonunu eşitlemek için kullanıyorum 
2-color trend sıkıştırılmış pudra 
göz kapaklarımın küçük olması dolayısıyla çoğu zaman eyeliner akması yaşıyordum bir blogta pudra sürüp üzerine eyeliner sürülmesi tavsiye edilmişti alıpta sevmediğim bir ürün olduğundan dolayı coğu zaman göz kapaklarımda kullanıyorum.

3-oriflame wonder liner eyeliner
tekrar tekrar kullanabileceğim tek eyeliner ne bozulma nede akma anında kurumada cabası 
4- Avon extra lasting ruj tonunu çok sevdiğim ve severek kullandığım bir ruj
5- Orriflame Very Me cover up concelaler 
sadece hafif göz altı morluklarımda uyguluyorum
6-The balm sorbet lipgloss 
the balm'la ilk tanıştıgım ürünü yumuşatma konusunda çok başarı tavsiye ederim

7-Bioderma abc derm ato+ balm t bölgem hariç kuru bir cilde sahibim genelde cildimi çok kuru hissettim zamanlarda yanımda bulundurdugum bir balm hastaneden 4-5 adet tester verilmişti bitince normal boyunu almayı planlıyorum
8- oil control tissue yağ emici mendil
makyajlı bir şekilde dışarı cıktığım çogu zaman yanımdadır ve paket paket yedeklediğim bir ürün sadece t bölgem için kullanıyorum bazende makyajımın üzerinde 3-4 saat geçip parlama yaptıgı zamanlarda
9- Soffio ıslak mendil çok titiz bir insanım dışarda olup lavabo kullanamayacağım zamanlarda elimi kirli hissederim ve genelde yanımda hep bir paket el temizliği açısından bulundururum.
10- Maybelline The falsies volume exspress maskara
Fotoğrafta olmayıp bir süredir kullandığım rimeldir kendisi kirpiklerim kısa olduğu için genelde her gün tatlı badem yağını kullandığım için çoğu zaman sürmeyi bile unutuyorum diyebilirim
ve çantam Victoria's Secret aynam avon :)

Sizin makyaj çantanızda neler var ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder